Dumma buss!

Bussen som skulle ta mig till psykologen dök aldrig upp, jag stod ute i spöregnet i 20min och hoppades och hoppades, men nej, ingen buss. Så nu har jag ringt och spelat in ett meddelande till psykologen, hoppas jag får en ny tid snart. Åh vad jobbigt allt blev.

Skriv din åsikt
Postat av: minimi

nejnej, jag har ALDRIG haft ett fast jobb, jag blev sjuk i nian och kämpade mig igenom fram till trean, då fick jag lov att hoppa av och då fick jag aktivitetsersättning, gå in här och läs: http://www.forsakringskassan.se/nav/d68297a60c702014e22c0e6ce413086a

Kämpa på gumman! Glöm inte att du är STARK! <3

2009-11-25 @ 08:37:25
URL: http://breakingthechain.blogg.se/
Postat av: minimi

nejnej, du behöver inte ha jobbat, jag har aldrig haft ett fast jobb! jag blev sjuk i nian och kämpade mig igenom till trean då jag blev tvungen att hoppa av. Gå in här och läs lite och ta kontakt med dom: http://www.forsakringskassan.se/nav/d68297a60c702014e22c0e6ce413086a

glöm inte, du är stark<3

2009-11-25 @ 08:38:47
URL: http://breakingthechain.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej! Jag har läst din blogg ett tag men inte kommenterat förrän nu..



Jag vill bara säga att jag tycker att du är superduktig som börjar ta tag i dina problem. Jag är själv i en liknande situation (övertränar, äter för lite, hetsar, spyr). Jag har inte sökt hjälp eller berättat om mina problem för någon förutom min sambo och en nära vän. Men i slutet på förra veckan kollapsade jag på jobbet och då valde jag att berätta allt för min chef. Självklart var jag supernervös men det visade sig att det var det bästa jag nånsin gjort. Han var jätteförstående och han har fått mig att inse att jag måste få proffesionell hjälp.



Jag blir jättepeppad när jag läser din blogg och jag vet att du kommer att fixa det. Låt inte ett bakslag med bussen förstöra för dig. Du har tagit det första viktiga steget. Du är jättemodig =)

2009-11-25 @ 10:25:00
Postat av: Rebecca & Fredrik

hej!

Vi är två socionomstudenter på Malmö Högskola som håller på med vår c-uppsats om bloggkulturen. Vi har läst din blogg under en period och tycker att det du skriver kan vara hjälpsamt för andra att läsa. Vi undrar om du skulle vara intresserad av att ställa upp på en intervju, antingen via mejl eller msn. Naturligtvis kommer dina svar att vara helt anonyma om du väljer det.



Vi är tacksamma för svar!

MVH, Rebecca och Fredrik



P.S Vi vill inte få detta publicerat som en kommentar utan vi vill bara använda detta för att få kontakt med dig.

2009-11-25 @ 10:55:36
Postat av: dannofino

åh.. vad sa psycologen om att du inte dök upp?

2009-11-26 @ 20:08:36
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0