...

Hur vet man när man mår bra? Hur vet man vad som är "normalt"?
Plingar det till när man är färdig, när ätstörningen försvunnit?
Jag vet inte vad jag ska tänka eller tycka bara att allt ska bli bra
men jag vill inte bli större, jag vill dö och leva helst samtidigt.

Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino

Normalt är väl när man äter utan att tänka. Fastjag fattar inte.. har du fått din diet ifrån din doktor? för jag tror att hon "överdoserar" dina frukostar, så där mycket är inte normalt :o inte att vara elak, men den som gjort menyn borde kanske tänka på att du är ätstörd liksom och kanske inte klarar av så mycket mat?

2009-11-21 @ 15:25:17
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0