Fredagen

Den här dagen gick inte som planerat, hetsat två gånger idag och spytt upp min middag efter hetsen dessutom. Sen kommer de dumma tankarn upp mer och mer, och med dumma tankar menar jag tankar om att jag blivit tjock och stor. Eller rättare sagt jag tycker att mina armar är okej men resten är för stort, och så vill jag inte tänka för då kommer jag börja dra ner på allt igen. Hur ska man göra för att acceptera sin kropp?

Blir ännu mer nervös eftersom alla dagsvårdsmottagningar bara verkar ha några få platser, tänk om jag inte får plats? Nu när jag förberett mig så, tänk om jag inte är sjuk nog. Jag har svårt för att vara något mellanting.


Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

På Östras dagvårdsenhet finns det sex platser. Men alla börjar ju vid olika tillfällen, så det blir ganska ofta lediga platser. Såklart du får plats!



När du söker kommer du bli kallad på bedömningssamtal, och förmodligen få en öppenvårdskontakt att träffa under tiden du väntar på att få plats på dagvården.

2009-11-27 @ 22:26:29
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0