Frukost

Just ätit en god frukost och bestämt mig på riktigt, jag SKA bli frisk, och jag ska även söka hjälp, det får bära eller brista, men att jag blir frisk är viktigare än skolan, det är viktigare än att passa in, och det är verkligen viktigare än min stolthet. Fast helst ska jag kombinera hjälp med att fortsätta min utbildning så gott det går.

Frukost
1 kokt ägg
Havregrynsgröt med blåbär/hallon
1 knäckemacka med (sport-)leverpastej

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Bra jobbat tjejen! :) Jag åt också ägg till frukost idag! Det gör jag nästan aldrig för jag är så dålig på att koka ägg, men idag blev det faktiskt jättebra! :)



Jag hejar på dig, och du måste lova att inte ge om du faller. För faller gör alla ibland... Då är det bara att resa sig, borsta bort smutsen, ta ut riktningen igen och gå...



Kram!

2009-11-01 @ 09:33:50
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Bra beslut att söka hjälp. Starkt! Dom kanske kan anpassa hjälpen efter din skola tom. Beroende på hur mycket hjälp det är du behöver.



Kram

2009-11-01 @ 11:22:33
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Jag menade inte att skolan skulle anpassa sig utan hjälpen du söker. Men det är ju givetvis helt beroende på vad det är för hjälp. Men om det tex är terapi och sjukgymnastik så kan man ju boka tider utanför skoltid osv. Om du skulle orka med det.

Kram

2009-11-01 @ 12:00:32
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad skönt att läsa:) Det gäller bara att våga ta steget att söka hjälp! Du vågar och du kommer lyckas!

2009-11-01 @ 13:48:34
Postat av: camilla

Jag har samma problem. Känns som att bli frisk är ju viktigt, eller det är viktigt! men man vill ju inte stanna upp skolgången heller. För mig börjar det också bli så att jag måste välja nu för annars kan jag inte ta emot all hjälp jag kan få. Det är inte lätt :/ lycka till! kram

2009-11-01 @ 16:15:55
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0