I did it!

Jag gick till tandläkaren och jag sa som det var när hon frågade om jag hade någon sjukdom eller liknande "ehmm, jaoo jag har ätstörningar, kräks en del och så..." och på hennes reaktion verkade det som om var och varranan gjorde det. Haha. Men fattar ni hur stolt jag var över mig själv när jag hade sagt det? Åh det bara pyste stolthet och en känsla av "nu blir jag fan frisk!". Mina tänder såg bra ut, lite emulsionsskador och tendens till hål men inte värre, nu ska jag vara bättre på att ta hand om mina stackars tänder - och inte spy!

Skriv din åsikt
Postat av: matilda

bra jobbat! jag var också osäker på hur jag skulle hantera det först. när de frågade mig om sjukdomar och likn. i början sa jag ingenting, men sedan när jag fått se resultatet så frågade jag om det kunde bero på sura uppstötningar, och då berättade jag det. det var precis samma med min tandläkare, hon tog det inte som något konstigt alls och var jättevänlig!

2009-11-11 @ 14:31:48
Postat av: Anonym

Modigt att du berättade för henne, hade jag aldrig vågat tror jag. =)

2009-11-11 @ 15:48:44
Postat av: Anonym

BRA JOBBAT, vad modig du är :)

2009-11-14 @ 11:38:34
URL: http://anoa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0