Krom tabletter?

Borde jag börja knapra kromtabletter mot mitt söt/hets sug? Fungerar det? Hade varit underbart isåfall.

Skriv din åsikt
Postat av: S

Hej! Det gör mig glad att se att du kämpar på och försöker börjar om på nytt när du "trillar". Och att du tagit tag i det där med att söka hjälp är et STORT och viktigt steg. Det är SVÅRT att bli frisk på egen hand! Så applåder till dig! Ett viktigt steg är enligt mig, också att våga berätta för sina nära och kära, men det steget får du ta när du är "mogen" för det.

Angående det där med "sötsug". Om man äter för lite fett, så skapas det lätt ett ökat sötsug. Jag vet inte hur mycket fett just DU får i dig REGELBUNDET, men kroppen reagerar i alla fall med sötsug när den får för lite fett.

Kämpa på!

2009-11-04 @ 12:29:10
Postat av: camilla

jag käkade en halv burk sånna men det hjälpte inte ett dugg :p

2009-11-04 @ 12:40:54
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack! :)



men jo, jag hoppades också på ett mirakel, lite för mycket så jag bara gick och köpte det utan att tänka mer på det, men det var ju bortkastade pengar. Jag har läst om vissa som tycker det fungerar, jag vet inte om inte dom haft så stora problem med det egentligen eller om det är väldigt olika från person till person. Du kan ju alltid prova, annars är ju just det där med att ändra kosten som funkar.

Vi bor ju inte precis grannar förmodligen annars hade du ju kunna fått min burk grattis för att testa, haha! :)

2009-11-04 @ 15:21:46
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: camilla

I Gävle, dudå? minns inte riktigt för tror du skrivit det? :)

2009-11-04 @ 19:07:58
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej.. skulle förmodligen bli en bit att åka med den där burken då.. haha ;p

2009-11-04 @ 19:45:05
Postat av: camilla

okej.. skulle förmodligen bli en bit att åka för en burk då.. haha ;p

2009-11-04 @ 19:46:06
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0