Mat

Frukost
1 halvgrov fralla, ena halvan med 2 ostskivor, andra halvan med leverpastej + gurka
te
1 bärry (yougurt med sylt i botten)

Mellanmål
1 halvgrov fralla, ena halvan med 2 ostskivor, andra halvan med leverpastej + gurka
1 äpple
te

Lunch
Linsoppa
2 små skivor grovt bröd med räk-mjukost

Mellanmål
2dl naturell yougurt med bär och 1dl müsli
2 skivor grovt bröd med ajvar relish
torkad frukt

Middag
Linssoppa + lite majs
1 ägg

Kvällsmat
2 skivor grovt bröd utan pålägg
2 torkade dadlar, 4torkade aprikoser, 2 torkade plommon, lite torkade gojjibär

För mycket, för lite eller alldeles lagom? Jag är förvirrad, jag känner mig som ett svullo även om något i mig säger att det inte alls var svullo. Men jag har klarat mig ifrån hets och spya, men det var inte det lättaste direkt...

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Det där ser helt normalt ut. Kanske lite lite.

Hoppas allt går bra och att du blir frisk snart, det e du värd! :) Fortsätt bara kämpa :) Jag ser att du redan kämpar stenhårt och jag tror på dig til 100% :D kramizzzzzzzzzzzzzzzz ;)

2009-11-20 @ 21:07:59
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Vilde

Lite lite, men bra att du höll dig från hetsen! Tycker du kämpar bra!

2009-11-21 @ 02:27:16
Postat av: Dannofino

jag tycker det där ser helt normalt ut :D

2009-11-22 @ 13:47:43
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0