Morgon

Åh tack för alla fina kommentarer om att det inte var en katastrof igår! Jag behöll maten och umgicks med lite vänner och åt snacks på kvällen, men det var mysigt och jag bestämde mig för att skita i ätstörningen, klarar jag idag så har jag klarat en vecka!

Har just ätit frukost (1 ägg, 1 grov macka med räkmjukost och sill, 1 banan, te) och om en stund ska jag iväg till tandläkaren, men ska jag säga att jag spyr? För det är väll ganska nödvändigt för att de ska veta hur de ska göra med tänderna om något blir fel? Jag måste bara våga, men nu känner jag inte längre någon på tandläkaren så nu kan jag ju i alla fall inte tänka på det!

(just ätit en knäckemacka med ajvar relish och ett äpple också!)

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

berätta det, det gjorde jag och tandläkaren ryckte inte ens på ögonbrynet när jag sa det. det kommer gå bra :)

2009-11-11 @ 10:52:33
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du är, snart en hel vecka! Blir så glad för din skull eftersom jag har följt din blogg ett tag nu. :)

2009-11-11 @ 15:49:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0