Nästa vecka

Börjar redan planera för nästa vecka, jag planerar väldigt mycket hela tiden har jag kommit på, skriver långa listor med saker jag ska göra, de följs inte alltid men ändå måste jag skriva dom. Någon mer som gör så?

Nästa vecka kommer jag hur som helst att vara hemma, vi har hemmarbete från skolan hela veckan, ska bli skönt att komma hem till familjen, killen och vännerna. Jag hoppas bara att hemarbetet inte är för krävande. Och så hoppas jag att jag får ett svar om dagsvården i nästa vecka med, eller någon slags uppdatering i alla fall. Jag borde lära mig att leva i nuet och inte i framtiden och dåtiden. Men det är svårt helt klart!

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

jag tycker det låter som en jättesund idé :) jag tror du kommer att känna dig mycket tryggare på hemmaplan med dina nära å kära, än där du är just nu. håller tummarna för dig och tänker på dig såklart. pusspuss.

2009-11-29 @ 08:19:41
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: elin

åh herregud planering! jag är helt beroende av det, hemskt egentligen. måste alltid planera vad jag ska göra, äta, till och med tänka i värsta fall...

skönt att komma hem ett tag!

2009-11-29 @ 16:37:36
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0