November

Jag klarade denna dagen! Och jag tänkte att jag skulle göra en favori i repris, med andra ord klara en hel månad (som jag gjorde i september), för idag börjar en ny månad. Nu ska jag kämpa som bara den. Sitter med en uppsvälld mage nu antagligen på grund av all hets och spya den senaste tiden, men har jag ångest över det? Nej faktiskt inte, för den är uppsvälld det är inte fett, det är bara luft och en konstig vatten/salt balans som man får av att spy. Men när jag slutar spy kommer det gå bort, alltid en bra morot. ;D

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Åh, jag tror på dig, verkligen!

Har du bestämt om och vart du ska söka hjälp förresten? Det behövs och jag hoppas att du tillåter dig själv att göra det; bara det att du erkänner för dig själv att du faktiskt behöver hjälp (och att du VET att du är sjuk) är ett bevis på att du har kommit väldigt långt.



svar; jag har faktiskt inte tänkt på det faktum att jag inte ens vet vad du heter, det känns ändå på något mycket märkligt sätt som om att jag känner dig (en dag kanske du bestämmer dig för att "komma ut"?). jag antar att det beror på att det är så mycket känslor, alla dessa innersta känslor som man kanske inte ens får veta ifrån sina närmaste vänner.

2009-11-02 @ 18:15:53
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åhh, jag blir så glad av att läsa din optimism! :D

Får mig att vilja ge ännu och ännu mer~



Kämpa på, jag håller tummarna för dig~



kramar

2009-11-02 @ 19:50:53
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0