Psykolog

Åh vad jag blev glad när jag läste igenom kommentarerna nu på morgonen, ni är guld värda! <3

Och så fick jag en fråga om hur det gick med psykologen, jag flyttade upp mötet till på onsdag (det krockade med skolan förrut), så nu är det inte lång tid kvar, är lite smått nervös men det ska nog gå bra.

Den här dagen ska jag ta det lugnt, promenad och dans kanske, men ingen löpning idag inte, då blir det enbart i kalorisyfte och det ska jag komma bort ifrån.

Skriv din åsikt
Postat av: minimi

du har aldrig funderat på att ta en paus från skolan för att satsa på dig själv? alltså bli frisk?

Jag blev tvungen att göra det, trodde jag skulle klara av skolan och äs samtidigt men går inte. Det blir för tungt till sist och det är INTE ett misslyckande om man gör så. Det är tvärt om, skolan finns kvar, det kanske inte du kommer göra!

Satsa på dig själv vännen! Du är VÄRD det!! <3

2009-11-22 @ 11:00:10
URL: http://breakingthechain.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0