Söndagen

Idag har jag hetsat, men sedan åt jag mellanmål och gick och la mig och sov i 2 timmar, jag behövde det verkligen, sömn är viktigt!

Och nu har jag just ätit middag: macaronipudding med tonfisk och broccoli. Riktigt gott var det och min ångest börjar försvinna lite grann, den var väldigt stark innan.

Ikväll ska jag träffa en kompis och kolla film, det ska bli kul, det känns som om alla har så mycket fler och närmare kompisar så nu ska jag se till att lära känna folk lite bättre.

Skriv din åsikt
Postat av: minimi

jag tror det kan vara bra att din familj har avslappnat förhållande till mat, det har min med kan jag säga. Och alla mina vänner. så Berätta! du förlorar inget på det, du bara vinner på det. du är då ett steg närmre att bli frisk!

2009-11-22 @ 17:20:05
URL: http://breakingthechain.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej! Jag läser näringslära just nu och det öppnar verkligen ens ögon för hur viktigt näring är. Ett tips från mig, läs en bok om näringslära, en riktig faktabok och inte en dietbok. Jag läste att personer som har bulemi eller hätsäter förmodligen har blrist på serotonin..Seratonin bildningen ökar om man äter mycket kolhydrater. Testa att äta mer kolhydrater för det hjälper tydligen mot ångest och depresiton och sömnsvårigheter. Umgås med vänner som får dig att må bra och prata mycket med alla du känner det hjälpere verkligen och nej jag tror aldrig du kan bli frisk på egen väg, din hjärna har fastat i ett tankemöster som måste brytas och det är nästan omöjligt att göra själv. KRAM

2009-11-23 @ 01:11:26
Postat av: Anonym

jag tror på dig, att du kan klara det här.

<3

2009-11-24 @ 11:54:36
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0