Vårdcentralen

Önska mig lycka till för idag ska jag ta mod till mig och ringa vårdcentralen för att se om det finns någon hjälp att få, och finns det inte det så ska jag be om en remiss till något närliggande ställe dit jag kan få det, för nu jävlar ska jag ha hjälp.

Jag måste dock erkänna att jag funderat starkt på att hoppa av utbildningen, flytta hem där jag också vet att det finns hjälp att få. Men så blir jag rädd att jag inte kommer få något jobb, eller att jag inte kommer komma in på någon utbildning senare, jag har redan planerat upp mitt liv. Fast i den planeringen så skulle jag aldrig ens blivit sjuk, eller varit sjuk just nu...

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

det var som om jag läste mina egna ord.. i min planering fanns inte heller sjukdommen, så svårt att acceptera :/ men som min rektor sa till mig idag, man måste ta hälsan i första hand, alltså bli frisk, annars kommer man aldrig komma framåt iallafall. lycka till!

2009-11-03 @ 18:03:09
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0