Woho

Har just ätit en tidig, men stadig, middag och även fått ett samtal från min sjukgymnast (eller nu kanske jag borde säga, min FÖRE DETTA sjukgymnast) som hade tagit reda på en psykriatisk mottagning här i närheten, guld värd är hon!

Men problemet är som alltid med dessa telefontider, jag hatar att man bara kan ringa på morgonen, det är ju då man är i skolan/jobbar. Men man kan bara ringa mellan 10.30 och 11.30 ehm kul, eller inte. Jag har rast från 9.30 till 10.00 men sen har jag lektion den tiden, om jag inte ska ta ÄNNU en dag ledigt, men det skulle inte kännas helt rätt... Och att gå ut och ringa kan jag ju alltid göra, MEN jag kommer känna mig så blottad "tänk om någon hör!" och så har vi ju problemet med att jag blir en lipsill när det handlar om att prata om att jag har problem. Det är så sjukt mycket enklare att skriva om det!

Skriv din åsikt
Postat av: Victoria

Hur gick det sedan med vårdcentralen idag då? :D



kram

2009-11-03 @ 21:40:20
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0