Bestämt mig

Jag ska bli frisk, det är nummer ett, jag ska ge fan i att äta för lite, jag ska inte träna mer än max 2 gånger i veckan. Och jag ska söka hjälp, oavsett om det bara blir hos en vanlig psykolog eller om det blir att jag besöker en behandlingsklinik någon/några gånger i veckan. För nu är jag trött på detta.

Jag ska bli frisk det vet jag, 85% av de som haft ätstörningar har blivit helt friska, och jag kommer bli en av dom, och det kommer ni med det känner jag på mig.

Trotsade just mina dumma tankar som sa att jag inte fick äta något mer idag, men jo det får jag visst, så jag tog en macka med leverpastej på och njöt, jag riktigt hånade ätstörningen och det kändes hur bra som helst!

Skriv din åsikt
Postat av: Camilla

heja! :)

2009-10-30 @ 22:14:57
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0