Bok?

Jag har länge funderat på att göra en bok och släppa när jag är frisk, vet inte om jag kommer vara anonym då eller inte, men här på bloggen kommer jag nog alltid vara anonym då jag kan vara mycket mer öppen och ärlig (prata om personen i mitt liv utan att de tar åt sig eller mår dåligt över det etc.). Men sen funderar jag över om vilken sida jag ska skriva om, om det är det hemska med sjukdomen, vägen till friskhet eller helt enkelt en guide med tips och trix som hjälper en på vägen. Vad hade ni helst velat läsa?

Jag vet hur triggande vissa böcker kan vara, att man läser om sjuka, och även läser om saker de gör, om hur de äter och så tar man efter, det vill jag absolut inte att någon ska göra, vare sig här eller i den framtida boken (om det blir någon, men det hade varit kul!). Vad tror ni?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0