Dålig cirkel

Jag misslyckades som sagt igår, och idag åt jag en bra frukost, ett bra mellanmål och en bra lunch, men sedan blev frestelsen för stor och jag åt en godis, vilket ju är helt okej, men sen blev det hets av det, min puls gick upp, jag hetsade i mig godis, jag blev yr, varm och mådde illa. Gick och spydde. Mådde mer illa, fick feber känslor och dåliga tankar om mig själv, tankar om att börja banta. Jag ska inte banta, jag ska bli frisk. Jag ska ta det lugnt i några dagar precis som ni kloka läsare har sagt åt mig, undvika för mycket frestelser tills jag klarat några dagar och blivit lite mer stabil. Självklart är det så. Så ikväll blir det INTE "nått ägg och en knäckemacka" som mina tankar snurrade in på, nej det blir en stabil och god måltid som ger mig det jag behöver. Vi behöver mat oavsett vad våra(?) tankar säger!


(Glöm inte att jag har frågestund fram tills söndag!)

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Du är så smart. Även om det blir fel så är det klart att du ska äta en bra middag. Och herregud, två hetsdagar på 5 veckor? Det är ju ändå HUR BRA SOM HELST! Du är inte helt frisk än så det är inte ett dugg konstigt att det hände. Du vet ju att du klarar det nu så du klarar dee igen. Du är BRA! Kraaaaam <3

2009-10-02 @ 22:26:17
URL: http://ana.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bra ät en stadig middag och ett rejält kvällsmål á la yoghurt och musli och mackor! Men kom ihåg att äta bra under dagen också!

2009-10-03 @ 10:42:19
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: lisa

SÅ jäkla bra att du inte tillåter dig att banta. Det skulle rubba kroppen ännu mer. Hur ska den någonsin komma i balans!

Det hjälpe för mig i alla fall!



Asbra där! :)



Hejjar på dig

2009-10-03 @ 11:49:29
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0