Era bästa knep?

Jag efterlyser era absolut bästa knep för att bli frisk från ätstörningar, brain storma på! Allt vad ni kommer på, inget är för litet eller stort.

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

livsmedelsverkets rekomendationer, har aldrig mått så bra som jag gjort den här veckan då jag fått mat på enheten hela veckan :)

2009-10-30 @ 20:59:33
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack :) men svårt att säga, jag hade inte ångest när jag låg där (alltså inte innan jag la mig heller) jag tror inte för min del att det skulle hjälpa jätte mkt kanske. men det var skönt, ngt som tynger ner lite. vem vet, det kanske hjälper mer än man tror :)

2009-10-30 @ 21:34:21
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Bullen

Jag har den senaste tiden blivit bättre på att samtala och diskutera med mig själv. :) Så fort jag märker att jag gör något p.g.a. en sjuk tanke eller av gammal vana, försöker jag ifråga sätta det. Det resulterar i att jag ganska ofta går runt här hemma och pratar med mig själv... Haha...



Typ såhär: "Oj, nu tog jag fram den lilla tallriken. Tänkte jag äta lunch på den idag? Det har jag ju bestämt att jag inte ska göra ju... Men, nu gör jag det ändå.. Men nej, det gör jag ju inte! Jag har ju slutat äta på den lilla tallriken..."



Jag försöker också vara snäll mot mig själv. Tända ljus, laga god mat och lägga upp maten snyggt - för att visa mig själv att jag är värd det!

2009-10-31 @ 15:21:13
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0