Fuck

Nej, jag klarade inte ett av mina mål denna veckan, jag spydde idag med. :(

Men ett av de andra målen som jag hade, att äta fisk varje dag denna veckan, det har jag minsann klarat hittils. Och jag vet inte om jag bara är naiv, eller om det faktiskt funkar, för mitt humör är inte LIKA hemskt även om det inte är världens bästa såklart. Äsh, fisk är nyttigt oavsett!

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

Se det inte som ngt misslyckande gumman!!! Det går upp och ner.. och du har ju faktiskt lyckats mer än att du fallit dit igen. Det går framåt för dig, och framåt menas med bakslag! ta nya tag och krafter imorgon <3

2009-10-30 @ 18:28:14
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0