Fuck

Nej detta blev ingen bra dag för mig, jag hetsade igen, men vet ni vad? Jag spydde inte upp allt, jag stoppade mig även om jag fick upp en hel del. Men jag sa stopp, för det är inte detta jag vill med mitt liv. Det kostar pengar, det fräter sönder mina tänder, mitt skelett bryts ned, min kropp blir ur balans, mitt psyke blit ur balans, jag orkar ingenting, jag blir deprimerad och svag. Så varför ska jag hålla på så här?

Kom även att tänka på för vem jag måste vara "den där smala tjejen", jag tror det är en gammal vana, jag har ju alltid varit det och jag måste erkänna att det hugger till HÅRT att veta att jag inte kommer att vara det längre. För min pojkvän älskar att jag har gått upp några kilon, han gillar mycket mer min (lite) mer kvinnliga kropp istället för att benknotorna stack ut överallt. Och inte är det för mina kompisar, vilken kompis hade ni helst velat ha; en spinkig men trött, ego och deprimerad eller en normalviktig men pigg, glad och som kan fika/gå på bio/ha myskväll utan att börja må dåligt.

Så nu ska jag sluta hålla på som jag gör, jag ska sluta hålla mig exakt under kaloristräcket, för jag är medveten om att jag har gjort det även den senaste tiden, eller den mesta tiden. Dom närmaste dagarna blir det dock grönsaks och kikärtsoppa med bröd till middag och lunch då jag har massvis som måste ätas upp fortast möjligt. Men jag har i lite ost i när jag värmer upp en portion, så att jag får i mig lite mer näring. :)

Skriv din åsikt
Postat av: S

Jag har också trillat idag.., rätt rejält dessutom. Det gjorde och gör jävligt ont, men det är bara att ta sig upp "på banan" igen. Skam den som ger sig, eller hur!

Ta nya tag nu och lämna dagens "fall" bakom dig och håll fokus!

Imorgon ska vi ha en kräkfri dag, eller hur!?

Kram på dig!

2009-10-04 @ 20:07:21

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0