Helgen

Ush, jag har inte klarat en enda dag i helgen, och igår fick jag panik över att jag tyckte att jag blivit så stor, tjock och tung. Vad jag väger? Samma som förra veckan, 52.2kg med andra ord BMI 17, det är undervikt, varför kan jag inte inse det? Låg i sängen med min kille och försökte somna men det enda jag kunde tänka på var hur hemskt allt var och även vad som kommer hända när jag väger 54kg och då har gått upp 10kg sen förra sommaren, jag känner mig inte redo för det än. Min kille trodde först jag skämtade med att se ledsen ut, men sedan snackade vi lite och han sa att han tidigare under dagen hade tänkt på att jag var vackrare än någonsin. Men jag kunde inte ta åt mig alls, speciellt inte efter att han sa att jag såg friskare ut nu, friskare i min värld är inte alltid så positivt, vilket jag sa, eller jag sa "men jag vill ju vara smalast" vilket han svarade att det inte är någon tävling. Vilket han har helt rätt i.

Veckan som kommer nu ska ha ledordet RUTINER! Jag ska äta rätt, träna lagom och ge mig själv komplimanger varje dag!

(förlåt att jag uppdaterat så lite i helgen, haft mycket för mig, denna helgen var tyvärr ingen höjdare med tanke på att jag misslyckades varje dag och hade rätt mycket ångest. Jag hoppas det gick bättre för er!)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0