Igen och igen

Varför misslyckas jag även när jag äter tillräckligt? Jag tycker inte om att misslyckas, jag pallar fan inte längre, hur ska jag ta mig ur detta helvetet? Varför är jag inte nöjd förrän jag spyr? Men en sak som jag börjar inse mer och mer är att jag är väldigt smal, inte extremt spinkig, men smalare än de flesta, men det har jag alltid tagit som en identitet, jag är faktiskt väldigt rädd för hur folk ska reagera om jag blir normalviktig, även om jag egentligen vet att ingen skulle bry sig eller rent ut av märka det. Om ingen sa till mig att jag var för smal varför skulle de då säga till mig när jag blir normalviktig? Varför är jag så rädd för det?

Skriv din åsikt
Postat av: Rebecca

Lilla du, omgivingens enda reaktion kommer att vara att du ser sååå mycket hälsosammare, gladare och friskare ut! I promise <3

2009-10-31 @ 19:45:32
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror att det enda rätta är att skaffa hjälp. Du har ju viljan! Vi har ju sett det tidigare, du klarade ju av en hel månad! Men du måste ha någon som håller i dig så fort du kommer för nära kanten. Du måste ha någon som fångar dig om du råkar falla.

2009-10-31 @ 23:44:33

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0