Internet KBT

Jag skrev för någon dag sen om den internet baserade KBTn som man kunde ta del av, jag mailade som sagt och frågade, och igår fick jag ett svar. Det stod att hon var glad att jag sökte hjälp men att hon tyvärr inte kunde hjälpa mig eftersom man var tvungen att gå på scä i stockholm och att man då kunde lottas fram att få den som en behandlingsmetod. Det tycker jag är lite synd, då det är vi som INTE bor nära en stor stad som hade behövt den mest just på grund av att vi i vissa fall inte har någon möjlighet att ta oss till utbildad personal. (Som i mitt fall just nu, men jag ska kolla upp på vårdcentralen om de har några psykologer eller så, om jag vågar, men jo, det vågar jag visst!)

Skriv din åsikt
Postat av: paulina

sv: jag tror det, ge aldig upp gumman !

2009-10-28 @ 09:42:16
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0