Mat tisdag

Frukost
1 kokt ägg
2 grova mackor med kräftost
½dl yougurt + ½dl blåbär

Mellanmål
1 apelsin
2 grova mackor med bregott och ost

Lunch
Grönsakssoppa
1 kokt ägg
2 knäckemackor med bregott och ost

Mellanmål
2 små plommon
2 grova mackor med bregott och ost

Mellanmål (istället för hets)
1 digestivekex med bregott och ost

Middag
Grönsaksgryta med kikärtor

Kvällsmål
11 bitar smågodis

Ingen hets idag, ångesten har kommit och jag stannade till och med hemma från skolan för att ångesten slog på så hårt, men jag lyckades att inte hetsa och det gör mig väldigt glad! :)


Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Vad skulle hända om du bara släppte kontrollen? Skulle du våga det?

Jag tror man måste!

För man kan ju inte hålla på att skriva långa listor i evigheter... eller hur? ;)

Jag vet att det är assvårt... men vad kan hända? Att man hetsar tills man inte orkar äta mer.. kanske i flera dagar? Men jag har erfarenhet och tillslut hittar man en balans. Jag lovar.

2009-10-06 @ 19:56:12
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Jag lät det gå... Jag tillät mig hetsäta.. men utan att spy.. gjorde det i några omgångar tills jag blev så mätt att jag inte orkade äta mer på hela dagen.. tills jag ville ha ett äpple och inte en glass till mellis. Till jag blev riktigt sugen på vanlig mat. Jag tillät mig äta vad jag ville.. ångesten kom ofta med man hittar en balans och jag har tränat mycket i samband med det. Då får man mindre fett och mer muskler, det hjälpte mig att acceptera mig själv.



Nu ska jag börja träna igen för att jag är inne en dålig period kan man väll säga. Som vem som helst kan ha. Tränade innan sommaren men inte under sommaren.. känner orklösare och "ofit". Jag älskar att träna, både styrka och kondition.



Jag vet, jag äääälskar skorna hihi!

kramar

2009-10-06 @ 20:26:46
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du är så bra, jag är stolt över dig :)

2009-10-08 @ 17:39:14
URL: http://anoa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0