Nya tag

Imorgon ska det banne mig bli nya tag tro mig, jag ska äta mat och unna mig normala portioner och blir jag hetssugen eller sötsugen så ska jag koka mig ett ägg, låter det som en bra idé? Jag vet i och för sig att en av anledningarna till att man hetsar är att man äter för lite kolhydrater, så drar ni ner på kolhydrater och helt plötsligt börjar hetsa så har ni en av de stora anledningarna. Kroppen behöver lite av allt helt enkelt!

Ska börja läsa i mattilåtet boken igen tror jag, den var väldigt bra och lärorik, och jag behöver få lite läslig skäll och pepp tror jag. Jag började äta bättre efter att jag hade läst den, man får lära sig så mycket. Ett stort tips till er alla!

Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Jag är så interesserad i att läsa den, men tyvärr finns den inte att få køpt längre, i alla fall inte här i Norge=( Hadde värkligen varit jättebra att få lite inspiration. Om nogon vet vart den kan skaffas hadde jag blivit så glad!

2009-10-05 @ 23:12:20

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0