Stolt!

Ångesten smög sig på igår, även om den inte var så illa som jag hade trott, men jag stod emot och nu är jag inne på min tredje dag, och ja nu kommer ni att få höra mitt räknande igen. Men det funkade sist, så jag ska hålla koll på dagarna mer än mina hjärtan/kryss i kalendern.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

skitbra gjort!! hejaheja :) du är så JÄVLA grym, förstår du det? ångesten blir mindre och mindre ju mer du står ut, det är min strategi när allt är FÖRjävligt!



sv: det har du faktiskt rätt i. Nu är det bara att blicka framåt och köra på :D kram

2009-10-29 @ 08:10:23
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Magda

Du är hur kämpebra som helst! Kvällarna är ju oftast extra jobbiga och det är mycket lättare att falla ner då. Massor av peppkraamar!

2009-10-29 @ 08:17:44
Postat av: S A N D R A

jo jag tror oxå det. Eller jag vet att jag ska det!! jag kommer äta mer och sedan ta en diskussion med min psykolog. Känns dumt när jag, f.d anorektiker nu äs... sitter och ber om mer mat. Men hon kan typ inget om kost.. bara om tankar :S kram

2009-10-29 @ 14:41:13
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0