Utmaning

Utmanade mig med lunchen idag, jag och vit pasta har aldrig varit vänner de senaste åren, men jag måste inse att inget ska vara förbjudet även om jag äter fullkorn i vanliga fall. Så jag bestämde mig för att äta vit färskpastaknytten med skinka i, och till det stekta rotsaker och sallad (mer än halva tallriken grönsaker), och just för alla grönsaker så kändes det mycket mer okej. Jag mår bra, jag känner ingen ångest och mums vad gott det var! Andra halvan av paketet blir lunch imorgon. Och idag är det torsdag, och det betyder att jag nu har klarat mig i 5 veckor.


Jag vill även påpeka att jag aldrig trodde att jag kunde göra detta, jag trodde att jag skulle misslyckas, jag läste bloggar om tjejer som lyckades men jag trodde inte att JAG kunde, men nu vet jag, jag kan, du kan, ALLA kan! Det handlar om vilja och att verkligen vilja SJÄLV, inte för att din kille vill att du ska gå upp eller för att din mamma är orolig, du gör det för din skull, för vill du verkligen leva ett liv så instängt som ett liv med ana blir? Vill du ständigt ha tankar om mat, vikt och träning? Vill du ha en svag kropp och skada den för livet? Det tål att tänkas på.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0