Vänta med dig

Jag kämpar väldigt själv nu och känner igen känslan av att mat känns on¨digt just nu. Värför äter jag? Just nu vet jag inte, men en del av mig kan liksom aldrg ge upp. Så jag äter ändå och väntar på den dagen där allt blir bra. Vänta med mig snälla, du är värd att få känna lycka! - Vilde

Underbar kommentar, du skriver alltid så underbara kommentarer. Jag ska vänta med dig, jag hoppas också att en dag bli fri från allt vad hets, ångest och svält heter. Och jag vet att det går, jag klarade så länge (enligt min mening) och visst fanns ångesten där men inte alltid och ju mer man kämpar desto enklare blir det. Man får bara akta sig för att inte ramla ner i det dumma igen. Äs monstrerna sitter alltid och väntar på att dra ner oss men vi kan och ska ge igen! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Klart vi skal! Nogra gongar är det god nog åarsak till att äta, att det känns så godt att sparka äs långt åt skogen! Måste bara samla lite ork!

2009-10-05 @ 21:22:18
Postat av: Vilde

...och nogra gongar känns det omöjligt, men vi vet båda att det inte är det=) Så vi kämpar. Och kom ihåg: att vära stark är inte att alrdig falla, men att resa sig igjen när man faller. Du har inte tapt förenn du har gett upp!

2009-10-05 @ 21:24:28

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0