Virrigt

Jag håller med er som har kommenterat att det är viktigare att bli frisk än att plugga, och även att man inte kan göra sitt bästa då ändå. Samtidigt så har vi ganska korta dagar, och jag fokuserar på att bli frisk så jag pluggar inte "över" så att säga. Jag försöker ta det lugnt, men samtidigt så är det en väldigt tuff utbildning som jag aldrig tidigare gjort något liknande innan, så jag måste lära mig så mycket nytt att jag tror mitt huvud sprängs. Nej, men jag vet inte hur jag ska göra bara. Jag har ändå kommit till en punkt där jag skulle kunna tänka mig att berätta för mina föräldrar, men bara kanske. Eller isåfall skriva, inte säga. Allt blir så mycket enklare när man skriver istället för att prata enligt mig.

Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino

Vad pluggar du sötan? =)

2009-11-02 @ 18:03:47
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0