Gymmet nästa

Har ätit 1 och en halv skål med het nudelsoppa för en stund sen, mycket mumsigt, och varför jag åt mer än en var för att soppa mättar dåligt och jag behöver energi. Speciellt nu när jag ska dra mig iväg till gymmet, jag hade ju planerat att jag skulle till gymmet, till något pass, men sen blev allt bara så stressande och så tänkte jag skita i det helt, men nej, jag vill iväg även om det bara kommer bli löpband och styrketräning, men det är ju kul det med! :)

Hoppas ni har haft en bra dag? Jag har klarat denna dagen kanon med! Jag gillar mitt flyt jag har fått på sistonde, även om jag inte ska glömma att skriva att ångesten fortfarande skriker på mig dagligen, men det finns en skillnad; JAG vinner, inte sjukdommen!

Skriv din åsikt
Postat av: Jenny

Kul att höra att du orkar träna :) Känner oxå ångest ofta men man måste veta att man inte kan spy upp den även om det känns så tillfälligt.. kämpa på:)

2009-09-15 @ 14:12:59
URL: http://withoutmywings.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0