Helgen

Jag har haft en underbar helg med mina vänner, min familj och min pojkvän. Jag har shoppat, gått på bio, haft myskväll och ätit massa gott. Eller egentligen så har jag ätit väldigt mycket mackor och så, men ändå försökt få i mig den näring jag behöver, plus att jag ätit godsaker varje dag sen torsdags. Med andra ord godis och nötter etc. Men vad gör det när jag har klarat 17 hela dagar nu? Det är mer än en halv månad!

För övrigt så måste jag bara tacka er för alla underbara kommentarer, blev riktigt glad när jag läste igenom dom, inte bara för alla som gratulerade mig och fick mig att känna mig duktig. Men framför allt de kommentarer som var från anonyma läsare som skrev att de tänkte "kan hon så kan jag" och kommentarer om att ni också vill ta er i kragen och bli friska. Det gör mig riktigt glad, för ingen VILL må dåligt så enkelt är det! Och ingen BEHÖVER heller må dåligt, det är kämpigt men det är verkligen värt mödan att bli frisk!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0