Helgen

Gårdagen var hur mysig som helst, hade filmkväll med älsklingen, jag är fortfarande stolt som en tupp! Kramades, umgicks, lagade mat, kollade film och åt godis. Läste ni det där sista? Jepp, jag åt godis, jag åt kanske 10-15 godisbitar, jag njöt av dem, åt dem under 4 timmar så det var ingen hets, och inte heller spydde jag. Innan godiset åt jag två kycklingtacos dessutom, men det var gott och mätt blev jag som bara den!

Jag är stolt dels för faktumet att jag klarade av att äta godis, men mest för att jag åt för att det var gott inte för att "jag måste utmana mig och äta oavsett!" jag hade ärligt talat inte en enda hets tanke när jag åt godiset, jag tänkte inte på min kropp, jag tänkte på filmen, hur mycket jag älskar min pojkvän och på hur gott godis är ibland! Och jag struntade i att äta ostbågarna eftersom jag inte var sugen på det! Nu har jag dock kvar ostbågar, och det oroar mig lite, men jag kan spara dem till nästa helg, så gör vi, om jag inte blir sugen innan, för några regler ska jag inte ha längre, det funkar inte på mig!

Men jag är nöjd, och vet ni vad? Jag har nu klarat mitt rekord, jag är inne på min 10ende dag idag, och jag har ätit 2 godisar idag med, men vad kan två godisar göra helt seriöst? Ingenting!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0