Jadå!

Fick frågan om jag åt något mer mellanmål eftersom min frukost var hyffsat liten, och ja det gör jag, jag äter nästan alltid 3 mellanmål per dag, ett på förmiddagen, ett på eftermiddagen och ett på kvällen (det på kvällen är det jag är sämst på men jag försöker så nästan varje dag!).

Idag blev det:

Mellanmål
½ banan + ca 1,5dl lättyougurt + ½dl müsli + kanel

Lunch
Rödbetssoppa + ½ majskolv + 1 kokt ägg
1 delikatess knäcke med bregott och ost

Kanske inte i största laget, men jag är mätt och nöjd. Ska äta middag borta ikväll, ingen aning vad det är vi ska äta, men det kommer nog gå bra ändå! Detta är min 6e dag jag klarar utan att spy idag om jag klarar den, men det känner jag på mig att jag kommer. Jag har dessutom inte ätit godis/onyttigheter (förutom tacochipsen, men dom har jag ätit som en del av en måltid!) på 6 dagar, så bjuds det på något sådant så ska jag äta LITE men jag ska äta av det om jag är sugen. Jag kommer klara det! :)

Skriv din åsikt
Postat av: missh

Det tror ajg ABSOLUT att du kommer klara av!!

Så stark som du e ;D

2009-09-02 @ 12:40:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är verkligen så himla duktig!

Fortsätt så som du gör nu så kommer du bli bra allt eftersom!

Massa lyckorkramar till dig !

2009-09-03 @ 11:24:55
Postat av: amanda

hej goding där. hur mår du? har ni oxå regn? vilken j*kla höstväder det blev helt plötsligt... BURR!! väskan kostade 949 kr.... ojoj... egentligen förbjudet för mig att shoppa. har andra utgifter som plcokar på sparpengarna. ny DYR hyra, massa kurslitteratur, regionen runt kort, mat ute med mera. suck. hur bär man sig åt? tur att jag har jobb på helgerna :) kramar

2009-09-03 @ 18:12:33

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0