Kvällsmys

Åt 1,5 halvgrova mackor med makrill i tomatsås på tub och till det drack jag ett glas järn/c-vitamin brustablett, ifall det skulle vara det som spökar med min energi idag. Men nej, jag är fortfarande trött, så jag ska lägga mig och läsa lite i en av skolböckerna och sedan ska jag sova, sova, sova! Mys! Imorgon blir det fest förresten, det ser jag fram emot. Och jag klarade även denna dagen, så därför ska jag unna mig lite godis på lördag till en filmkväll. Och jag känner på mig att jag kommer att klara det. Nu har jag ju trots allt klarat en hel vecka i sträck!


Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Jag har läst igenom mycket av din blogg nu och jag måste bara säga att du verkar vara en helt underbar människa!(förlåt om min svenska är dårlig, jag är norsk). Alla krassa kommentarer du får och alla som säger att du måste göra så och så, och endå är du så ydmjuk. Tar till dig alla råd och inte minst är du så ärlig! Det är värkligen beundringvärdig! Ta hand om dig, världen har inte råd med att mista en som du!

2009-09-03 @ 23:38:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0