Läsarfråga

S. Tycker att du fått till ett jättebra dagsintag. Bra måltidsfördelning och bra innehåll! Blir lite nyfiken på hur stora dina portioner är? Hur mycket ris, hur mycket sojakorv osv?
Du verkar göra ett superjobb, fortsätt så, så blir du en vinnare i den här kampen!

Åh vad skönt att höra det från någon annan! Jag äter normalstora portioner nu, hur man ska beskriva det är ju lite svårt, men jag äter en hel tallrik med mat. Äter ca 1/3 ris 1/3 sojakorv/bönor/tomatsås och 1/3 grönsaker eller det är i alla fall min målsättning. Tack så hemskt mycket, hoppas det går bra även för dig, det är bara att resa sig när man faller och inse att det är väldigt lätt att tappa balansen om man inte bestämmer sig helt!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0