Läsarkommentar

Det är därför jag tycker att du borde söka mer professionell hjälp.. för det kan vara mycket mycket svårt att se kroppen förändras när det sjuka tankesättet ju finns kvar. Det är lätt att trampa snett när tråden du balanserar på är så skör gumman.
Fortsätt att ge anorexian käftsmällar!

Jo jag vet att det är svårt att dra sig upp på sin egen hand, men samtidigt så har jag klarat mer nu än på 1,5år och då har jag ju gått till psykolog/sjukgymnast i mer än ett halvår helt utan resultat nästan, visst hjälpte det mina tankar en aningens men inte mitt betende det var snarare så att jag hetsade oftare om jag hade varit där. Just nu har jag alldeles för långt till närmaste psykolog så det hade inte fungerat tyvärr. Men jag ska ta mig upp ur detta själv ändå, och jag har ju er! :)

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

jag hejar på diiig!

2009-09-30 @ 19:24:49
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0