Läsarkommentar

Vilde
Jag har läst igenom mycket av din blogg nu och jag måste bara säga att du verkar vara en helt underbar människa!(förlåt om min svenska är dårlig, jag är norsk). Alla krassa kommentarer du får och alla som säger att du måste göra så och så, och endå är du så ydmjuk. Tar till dig alla råd och inte minst är du så ärlig! Det är värkligen beundringvärdig! Ta hand om dig, världen har inte råd med att mista en som du!



Åh tack, vilken underbar kommentar! Jag förstod allting, du skriver väldigt bra svenska för att vara norska. Man får inte ta åt sig av negativa kommentarer, det tar en ingenstans, man utvecklas inte av det, om de inte har något konstruktivt budskap med, men i allmänhet tycker jag att jag mest får positiva kommentarer, vilket jag är väldigt glad över. Det värsta är väll att man lätt kan triggas av att vilja jämföra sig för mycket med andra, man får passa sig för att inte falla tillbaka då! Ta hand om dig, världen har inte råd att mista någon alls, och tack igen för alla fina ord! :)

Skriv din åsikt
Postat av: s

jag får gåshud när jag läser sånt :D så fint. och jag håller med, du är en underbar person! :) du är bäst, du klarar detta! :)

2009-09-04 @ 11:14:41

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0