Mat

Frukost
2 grova mackor med bregott, ost (mager dock) och skinka
1dl bär + 1,5dl yougurt + ½dl musli
1 kokt ägg

Mellanmål
1 litet paket russin (42g)
1 fralla med 2 ostskivor, 2 tomatskivor och en gurkskiva

Lunch
Couscous sallad med grönsaker, bönor och keso
1,5 äpple
1,5 grov knäckemacka med lätta

Mellanmål
2 halvgrova rostade mackor med bregott, ost och skinka

Middag
Stark nudelsoppa med grönsaker och kyckling (1,5 tallrik)

Kvällsmål
1 banan
2 delikatessknäcke med makrill i tomatsås på tub och keso

Har även cyklat ca 1 timma idag och på gymmet sprang jag i 32min (!) och styrketränade i ca 10min, är riktigt stolt över att jag orkade springa så länge (för att vara mig).

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0