Mat måndag

Frukost
Havregrynsgröt + ½dl blåbär + 1 äpple
1 knäckemacka med bregott och mager ost

Mellanmål
1 knäckemacka med mjukost
1 äpple
ca 25g nötter
1 glas järn/c-vitamin dryck

Lunch
Köttfärs/rotsakssoppa
2 grova mackor med bregott
4 chokladgodisar

Mellanmål
1 äpple
1 ägg
2 grova mackor med bregott och ost

Middag
Fullkornspasta med tomat och stekt paprika

Kvällsmål
2 kokta ägg


Det känns ganska bra nu fastän det var jobbigt mitt på dagen efter godisarna, men jag klarade det! Den enda träningen jag gjort idag är bodybalance, känns ändå bra. :)


Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

jag har förstått att du gillar knäckebröd, hihihi :) det är muma!!!



SV: Jo precis. Det är väll ngt man måste börja acceptera! Att alla ser inte lika dana ut. Och dessutom börjar tränden att vara spinkig dö ut, nu vill killarna ha former!! :) Det gillar vi!

2009-09-28 @ 20:35:15
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0