Mat onsdagen

Frukost
1 kokt ägg
2 halvgrova (rostade) mackor med bregott och mager ost
½dl bär + 1,5dl yougurt

Mellanmål
1 banan
1 fralla med 1 leverpastejskiva, 2 ostskivor, tomat och gurka
8 hasselnötter

Lunch
Kycklingsallad (ingen pasta) och 1 knäckebröd med lätta

Mellanmål
1 äpple
2 delikatessknäcke med baconmjukost
2 torkade plommon och några hasselnötter

Middag
3 små blodpuddingskivor
en klick keso och en klick lingonsylt (lågkalori)
Färska långa bönor
1 halvgrov macka stekt med ett ägg

Kvällsmål
2 halvgrova rostade mackor med bregott och mager ost

Känns som att jag har ätit och ätit och ätit idag, ändå så har jag väll inte ätit för mycket? Äh, vad spelar det för roll egentligen?

Skriv din åsikt
Postat av: elin

ser inte för mkt ut iaf :)

2009-09-16 @ 21:38:16
Postat av: perfectionismyenemy

det är inte för mkt :) men kan ju lätt kännas så när man delar in det i så många måltider, man lär ju äta så ofta^^

2009-09-16 @ 21:41:01
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: emelie

det är absolut inte för mycket gumman!

2009-09-16 @ 23:11:10
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

O nej, inte för mycket du kan lägg atill mer utan att äta "för mycket"!

Men dagen ser ändå väldigt bra ut!!! Fortsätt såhär så har du snart fixat en månad ;)! Håller tummar och tår för dig!!



Kram

2009-09-17 @ 05:47:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Bullen

Verkligen inte för mycket! Bra jobbat, tycker jag! Du kämpar på bra! :) Kram!

2009-09-17 @ 08:44:54
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0