Mat tisdagen

Frukost
1 kokt ägg
havregrynsgröt, ½dl keso, ½dl jordgubbar och 1 banan

Mellanmål
30g hasselnötter
1 äpple
1 fralla med 1 ostskiva, ½ äggvita och paprika

Lunch
Bön och tomatgryta med ris
1 grovt bröd tärnat och stekt i smör

Mellanmål
1 banan
1 äpple

Middag
Stekt kyckling och ris med spenat och gräddfil
1 liten morot

Kvällsmål
1 ägg
2 knäckemackor med bregott och mager ost
1 glas med järn+c-vitamin brusvitamin

Joggade i 25min och cyklade i 30min idag med, är på det stora hela nöjd med dagen, det går som sagt bara lättare och lättare, vilket jag är glad över! Jag är egentligen inte hungrig på kvällen men jag antar att man behöver det där sista målet ändå, eller?


Skriv din åsikt
Postat av: danni

vad duktig du är. <3

2009-09-22 @ 20:07:44
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0