Middag

Snart ska jag äta en portion makaronipudding med tonfisk, broccoli och morot. Om det är gott kommer receptet upp på den! Ska bli spännande, jag vet inte ens om jag gillar makaronipudding. Haha, men det ska nog bli gott hoppas jag. Jag har klarat även denna dagen, och allt börjar flyta på enklare, jag är piggare, börjar få nya vänner, jag kan uppskatta min kropp, jag är starkare i mig själv! Och kan sitta inne och slappa en hel dag utan att få hemska hetsattacker eller tankar! Nu väntar maten. :D

Skriv din åsikt
Postat av: otto

Sv: Ja, jag är nästan rädd för det..

Jag försöker äta mer när jag tränar, eller, jag äter alltid mycket egentligen, oavsett om jag tränar eller inte den dagen. Och jag kör med vilodagar, känner jag att jag "måste" träna, då skiter jag i det, för det ska inte bli ett tvångsbeteende!



Vad skönt att höra att det går bra, jag är så stolt över dig! <3

2009-09-01 @ 18:20:29
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: almi

glaaaaad jag bliiiiir :D

2009-09-02 @ 09:31:43

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0