Räknade ut kalorierna

Räknade just på hur mycket jag har ätit idag och siffran blev 1750kcal ungefär, det är alldeles för lite, visst för att jag suttit still hela dagen med undantag för en cykeltur på 5km, men jag behöver ändå mer kalorier än så! Nej, ett ägg blir det ikväll, kanske något mer med, just nu står allt bara still.

Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

Med tanke på cykelturen borde du nog få i dig 2500 ungefär. Kämpa på och ta en extra macka ikväll:)Glöm aldrig hur grymt bra du är tjejen!

2009-09-21 @ 19:17:22
Postat av: Anonym

Tack :) Idag har det inte gått bra för mig. När jag kommer hem från skolan måste jag äta mellis men ibland blir det så fel. Jag kanske jag tar fil och en macka. Och sen en banan. Och sen ett äpple. Och sen kanske lite välling. Och ett äpple till. Och några flingor. Och så vidare tills jag känner mig så himla äcklig och inte vill ha någon middag. Jag vet inte hur jag ska göra. Det händer minst 2 ggr/skolvecka. Ikväll ska jag skriva upp vad jag ska äta till mellis imorgon, det kanske hjälper? Sen har det itne vart så bra idag och igår men det har inget med sjukdomen att göra. Blev mycket nu, men tackar som frågar :)

2009-09-21 @ 19:22:01
URL: http://anoa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0