Tips

Tänkte tipsa om en bra sida om du tvekar på om du är sjuk, eller om du inte vet vad du ska göra, vare sig du har ätstörningar, funderingar på det, är deprimerad, nedstämd, eller om du har något som stör dig helt enkelt:

www.terapisnack.se
En mycket bra sida som gjorde att jag fick kontakt med en tjej som pluggade till psykolog och fick prata med henne helt gratis, men man kan även få experthjälp för inte mycket alls, eller prata med experterna på hemsidan. De är väldigt kunniga och hjälpsamma! Nu hjälpte det i och för sig inte mig riktigt, men det satte in nya friska tankar i mig mer eller mindre, därför uppmanar jag er att gå in, läsa och skriva lite om ni känner för det!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0