Att öka i storlek.

Ena stunden känner jag inte alls att jag är större för att i nästa stund känna mig som en jätte. Nu är jag varken eller av dessa två utan numera är jag smal men inte spinkig, vilket är en enorm skillnad (enligt mig, ingen annan har ju ens märkt att jag gått upp...). Mina kläder drar åt runt framför allt brösten nu, kan kanske bero på graviditeten med men det är så ovant, jag är van vid att kläder sitter löst inte tight. Jag är för stor för xs och för smal för en del s, lite jobbigt, men nu köper jag allt i small hur som helst för jag ska inte bli smalare jag ligger fortfarande på undervikt även om jag ärligt talat glömmer bort det mer och mer eftersom jag aldrig sett mig så stor som jag är nu, men det är nog nyttigt för mig.


Skriv din åsikt
Postat av: Rebecca

Du kommer fixa detta, tänk att dina handlingar påverkar din bebis. Stort grattis till det btw! Att ha storlek XS eller S som gravid finns liksom inte snäckan - du vet det, ingen har det. Du går inte upp i vint för att du äter för mycket - du går upp för att du har en livs levande varelse i magen som bara vill växa och bli större <3

2010-04-03 @ 14:17:46
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0