Jobbig dag

Jag hade nog helst spolat över denna dagen, jag har inte hetsat eller spytt nej. Men jag har inte gått upp alls sen jag började på dagvården för 2 hela veckor sen, trots att jag äter så mycket att jag konstant mår illa numera, förut kunde jag vara hungrig numera är jag mätt, all the time! Kunde knappt äta upp lunchen idag heller, vi satt på sjukhusets resturang hade tagit så mycket mat som de visade att vi skulle ta (vilket var ungefär dubbelt så mycket än jag tar när jag tar en enligt mig normal portion) dessutom visade sig maten var fullkomligt oätlig (äcklig) så jag åt halva och sen gav jag upp i några minuter innan jag insåg hur pinsamt det skulle vara att vara den enda som inte lyckas äta upp, enda gången vi äter ute dessutom så jag kämpade mig igenom det, fy fan säger jag bara. Jag som trodde att jag åt ganska normalt att det med var att jag spydde som var det dåliga, nu börjar jag inse att jag vant mig vid mindre och mindre.

Men nu måste jag börja gå upp i vikt annars kommer jag knappast få vara kvar nästa månad, jag har 2 veckor på mig att gå upp i vikt på, förmodligen måste jag gå upp minst 2kg tills dess.

Skriv din åsikt
Postat av: caspian

lycka till. <3

2010-04-21 @ 07:58:09
URL: http://caspians.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0