Läsarkommentar/fråga

Miranda
Bra jobbat! Ibland så hinner inte ens friska människor äta en ordentlig middag och eftersom du ändå lagade något, visade du att du inte backade för anorexin!

Hur mår magen? Har du varit på ultraljud än? Hur reeagerade dina föräldrar?? Haha, jag är lite smått avundsjuk på dig!

Stor kram


Svar: Tack, ja jag tror man måste vara extra noga att inte falla dit just för att man inte bara blir trött/orkeslös utan de dumma tankarna lättare fastnar om man lyssnar på dom i första taget.

Magen mår bra vad jag vet, är i vecka 8 nu så något ultaljud kommer jag nog inte göra på några veckor tror jag. Mina föräldrar (och min killes föräldrar) vet inte om det alls, just för att vi är väldigt säkra på att de kommer ta det negativt och försöka övertala oss att det är en dålig idé etc. vilket vi inte tycker. Hehe det är bara att sätta igång om du vill ha en liten söting. ;D Stora kramar!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0