Måndag

bor du tsm med pappan till barnet? du är stark! :)

Svar: Ja det gör jag, just nu bor vi i hans pojkrum hos hans föräldrar men vi ska hyra en lägenhet i ett år från och med juni så jag längtar! Tack så hemskt mycket. :)



Ska iväg till dagvården strax, just fått i mig frukost (måndagar är enda dagen man äter frukost hemma) höll nästan på att glömma det eftersom jag tänkte att man äter frukost där, haha. Idag har jag just gått in i vecka 9 i graviditeten förresten, känns lite läskigt att det går så snabbt. Men även kul såklart, kan knappt vänta tills vi får (vill...) berätta för alla nära och kära, inte många som vet om det än.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

kan du inte visa bilder på magen varje vecka så man ser hur det växer? =)<3

2010-04-19 @ 07:53:29
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: Elin

det kommer gå jättefort. bodde med en tjej från början av hennes grav. och ja,det var verkligen en utmaning, lärorik och väldigt roligt. Tiden kommer gå foort, det är skönt på vissa sätt.

kram, väntar med spänning på fortsättningen fördig.

2010-04-19 @ 17:11:21
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Malin

vet du vilken datum det är meningen att den lille ska ploppa ut?



för ÅJO, jag ska till gbg i sommar och har jag tur kanske jag får klappa på din mage :D



hur går det för dig nu på dv? och hur mår du? <3

2010-04-19 @ 18:50:34
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0