Fan

Jag misslyckades, på min åttonde dag. Efter att ha ätit en övernyttig sallad med grönsaker, kokta rotsaker, mini keso och till det: grovr surdegsbröd. Varför hetsade jag då? För att jag blev ensam kvar hemma? Mycket möjligt. Men det kändes så onödigt, så otroligt onödigt. Och självklart kom det upp med. Så nu sitter jag här besviken. Men jag ska inte låta detta dra ner mig, jag ska vinna över denna dumma helvetes sjukdomen. Jag är värd något bättre.

Skriv din åsikt
Postat av: Miranda

Ett lite steg framåt är bättre än tre bakåt, även om det nu kan kännas som att du förlorat något steg, har du trots allt vunnit många steg på dessa sju dagar. Du ska vara så stolt över dig själv tycker jag!



Perfektion finns inte, precis som du säger. Men när det känns som att jag inte kan lyckas någonstans, så blir allt hopplöst och perfektion blir en utopi jag vill uppnå....



kram

2010-01-02 @ 15:00:28
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

bra att du tänker så! det kan inte gå felfritt hela vägen och du är jätteduktig som orkar ta nya tag direkt! :D fortsätt, jag hejar på!//mikaela

2010-01-02 @ 20:25:33
Postat av: Emelie

Sätt upp mål....nästa gång klarar du 8 dagar istället för sju! och gången efter det klarar du 9 och sen 10...eller kanske ännu mer. Det är omöjligt att sluta direkt, så är det bara. Kämpa vidare och låt inte små snedsteg påverka dig.

2010-01-02 @ 23:17:21
Postat av: Linda

Tänk på hur långt du klarade att hålla upp! ta nya tag och så tänk framåt. DU ÄR BRA! kram

2010-01-03 @ 01:15:21
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

hej vännen. hur mår du idag? känn dig inte sämre för att du inte klarade av att motstå hetsen igår, varje gång du faller dit är förvisso ett snedsteg enligt dig själv, men det gör absolut inte dig till en sämre människa. jag tycker du klankar ner på dig själv lite väl mycket. se varje hets som en drivkraft istället, att nu jävlar ska jag bli fri från bulimin! jag vill bara att du ska tro på dig själv, lika mycket som vi andra, du VET att du kan :):) du är en fin tjej. ta hand om dig. kram.

2010-01-03 @ 09:34:26
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Victoria

Sant, du är värd att må bättre.

Men tänk bara... så länge som du lyckats hålla dig den här gången!



Det är en ganska bra början på året faktiskt~!

Försök bara inte att hacka ned på dig själv, du förtjänar bättre än så.



Jag har nog aldrig hört om en bulimiker som bara sade åt sig själv att sluta kräkas, som sedan gjorde det utan något som helst problem,

så känn dig inte som någonting mindre värt. :(



Du är ju faktiskt duktig att jag imponeras av dig. :)



Styrkekramar till dig~<3

2010-01-03 @ 21:31:02
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0