Inte bra alls

Har misslyckats 2 gånger idag och haft massor av ångest. Inget hört från min doktor eller östra idag heller, segt är det. Ska i alla fall iväg och fika med en kompis strax, får se om jag vågar ta något att äta, kanske sallad eller te, min ångest är hög nu, jag hetsade och lyckades inte få upp allt.

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Hej vännen! Det är så lätt att man blir besviken och tänker att man misslyckats varje gång man kräks. Och varje gång man "misslyckats" så tänker man, jag ska aldrig mer kräkas....



Jag tror att du inte kommer ur det här på egen hand. Jag tror att det skulle vara jättebra för dig om du fick hjälp från Östra. Så, lova mig en sak. Att du tar emot den hjälp du blir erbjuden. Hur rädd och osäker du än känner dig, för du kan inte förlora något på att ge det en chans.



Jag vet hur svårt det är, men jag vet också att det är värt det!



Ta hand om dig!

2010-01-13 @ 17:35:52
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: amanda

hej vännen. vill sända dig ett par varma och stärkande kramar. det verkar som du behöver dem? vill att du ska veta att jag tänker på dig. har varit trogen läsare ett bra tag nu och önskar att vi i framtiden kan hjälpa varandra till frihet :) jag börjar på östras dagvård nu på måndag, är superdupernervös och jätterädd. men det ska nog gå bra. dags att ta emot den hjälp som jag faktiskt behöver. önskar du oxå vore där. kram kram!

2010-01-13 @ 20:16:50
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Sonja

Ta hand om dig och fortsätt färden framåt!

Det finns så mycket mer där ute som bara väntar på att få dela det med Dig!



kram

2010-01-13 @ 23:16:24
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0